Модуль 4. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме ря продовжила роботу над плануванням вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають обраній темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму Основні запитання, що формують зміст проекту. У мене була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший варіант плану оцінювання учнів для обраної теми( таблицю ЗХД), а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання та вміння до початку виконання ними проектів.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме ря продовжила роботу над плануванням вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають обраній темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму Основні запитання, що формують зміст проекту. У мене була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший варіант плану оцінювання учнів для обраної теми( таблицю ЗХД), а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання та вміння до початку виконання ними проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий